DE BEHANDELING VAN VEEL BETER FYSIOTHERAPIE UIT ALMERE​

Alle fysieke verbindingen met jouw pijnklacht of blessure bekijken we: we laten geen detail achterwege. Spier, diepe fascie, zenuw, bot en gewrichtsband: meer invalshoeken betekent een completer beeld. Simpel!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
deadlift bij veel beter
Blog
Rosita Hagen

Kracht: de squat

De squat is een van de populairste oefening in de fitnesswereld. De squat is voornamelijk voor de bovenbeenspieren, hamstrings en bilspieren.

Lees verder »
deadlift bij veel beter
Blog
Rosita Hagen

Kracht: de deadlift

De deadlift is misschien wel één van de moeilijkst oefeningen in de sportwereld. Veel mensen denken dat de oefeningen voornamelijk voor hun onderrug is, maar klopt dit eigenlijk wel?

Lees verder »
Blog
Tim van Kippersluis

Beginnen met hardlopen

De zon op je huid, de wind door je haar en meters maken… Droom jij ook van lekker hardlopen en eíndelijk ook eens die ‘runners high’ ervaren waar ze het altijd over hebben..?

Lees verder »
Blog
Roald Otten

Kracht: de hip thruster

Een welbekende oefening bij de vrouwen. Toch zou deze oefening ook voor mannen een grote meerwaarde hebben voor het trainen van romp, bil en hamstrings.

Lees verder »
Blog
Diderot Koster

Balanceren en vallen

Balanceren en vallen komt bij een hoop sporten terug. Zowel bij non-contactsporten als contactsporten. Denk bij non-contactsporten aan turnen, dans of ballet. En bij contactsporten aan voetbal, kickboksen of judo.

Lees verder »
Blog
Jonne Buis

Balanceren en vallen deel 2

Zoals we vorige week al aangaven is balans in feite niets meer dan de mogelijkheid om het lichaam te controleren t.o.v. de zwaartekracht en om alle krachten te neutraliseren die het evenwicht willen verstoren.

Lees verder »